Menu
 

Ονομάζομαι Romy Vasiliadi Ρόμυ Βασιλειάδη γεννήθηκα στην Κωσταντινούπολη και έχω τελειώσει τη δραματική σχολή της Μαίρης Βογιατζή,έχω ασχοληθεί με το θέατρο και έχω παίξει σε τηλεοπτικές σειρές όπως στη σειρά στον ΑΝΤ1 'Έρωτας' και στα 'Ματωμένα Χώματα' του κ.Κουτσομύτη. Ετοιμάζεται μια ταινία μάζι με τον Παρασκευόπουλο για τις Καννές 'Green Fish' (πράσινο ψάρι) . Ακόμη ασχολούμαι με το χορό και τη ζωγραφική...
θα την καμαρώσουμε σε μελλοντικές δουλειές που ετοιμάζει και συγκεκριμένα μιλάμε για την εμφάνιση της στην Τουρκική τηλεοπτικη σειρά ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ...
ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ. ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ;
Έχω κάνει σταθερά βήματα, πιστεύω. Είμαι υπερβολικά ευχαριστημένη από τον εαυτό μου, γιατί ξέρω να κάνω καλά τη δουλειά μου και ζω για τη δουλειά μου. Έχω δουλέψει με πολλούς αξιόλογους ανθρώπους και έχω κάνει πολλές συνεργασίες. Μπορώ να πω πως η δουλειά μου μου έχει διδάξει πολλά πράγματα.

ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ;
Η πρώτη φορά που συνειδητοποίησα τι ήθελα να κάνω ήταν στα επτά μου χρόνια, όταν έβλεπα τον Χάσελχοφ στον Ιππότη της Ασφάλτου και είχα πει: «Όταν μεγαλώσω, αυτό θέλω να κάνω!». Αυτή η αθώα σκέψη τελικά εξελίχτηκε καθώς μεγάλωνα, και έχω φτάσει πλέον σε ένα σημείο που πραγματικά δεν νομίζω πως μπορώ να αγαπήσω κάτι περισσότερο από αυτό που κάνω.

ΕΧΕΙΣ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ ΕΚΕΙ;
Έχω ζήσει δέκα χρόνια.

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΓΕΙΤΟΝΕΣ» ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣ Ή ΚΑΚΕΣ;
Έχω ζήσει και με τους Τούρκους και με τους Έλληνες. Θα πω πως η πατρίδα μου είναι η Κωνσταντινούπολη και η χώρα μου η Ελλάδα.

ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ;
(σ.σ.: Γέλια.) Την παίζω στη ζωή μου καθημερινά!

2005 - Βραδινή σκηνή "Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας", Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Δημοτικό Θέατρο Κορυδαλλού. Σκηνοθεσία/Διασκευή: Άγγελος Προβελέγγιος.

2006 - Παιδική σκηνή: "Η χωριατοπούλα που έγινε αρχοντοπούλα", "Ο Πλούτος". Θέατρο Χατζηχρήστου, Ορφέας. Σκηνοθεσία: Άρη Γκρέκο.

2007 - Βραδινή σκηνή: "Η Αρκούδα", Άντον Τσέχοφ. Σύγχρονο Πειραϊκό Θέατρο. Σκηνοθεσία: Δημήτρη Τζελά.

2007 - Παιδική σκηνή: "Ιστορίες της Ανατολής". Σύγχρονο Πειραϊκό Θέατρο, Σκηνοθεσία: Δημήτρη Τζελά.

2008 - Συμμετοχή στην καθημερινή τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 ''Έρωτας", σε σκηνοθεσία Κώστα Κωστόπουλου.

2008 - Βοηθός Παραγωγής στην βιντεοσκόπηση συναυλίας του Μίκη Θεοδωράκη "Ο Συμφωνικός". Ωδείο Ηρώδου Αττικού. Παραγωγή "Πέτρα" του Μιχάλη Χίωτη.

2008 - Σπικάζ για Διαφημιστικό της Εφημερίδας "Ελευθεροτυπία"

2008 - Συμμετοχή στη σειρά του "Alpha" "Ματωμένα Χώματα" του Κώστα Κουτσομύτη, στο ρόλο της "Ενταβιέ".

Δημοσίευση σχολίου

 
Top