Menu
 

Ο επιχειρηματίας που θεωρήθηκε style icon, ο άνδρας που άσκησε ιδιαίτερη γοητεία στο γυναικείο φύλο, ο «Έλληνας Ντέιβιντ Μπέκαμ» όπως τον ήθελε να τον αποκαλεί μερίδα του Τύπου, δεν είναι πια στη ζωή.Αν και η επαγγελματική του επιτυχία και οι προσωπικές του σχέσεις τον έφεραν πολλές φορές στο επίκεντρο του δημόσιου ενδιαφέροντος, ο Νίκος (ο ίδιος προτιμούσε να τον αποκαλούν Νικόλα) Γιγουρτάκης επέλεγε να κρατά αποκλειστικά για τον εαυτό του τα κομμάτια της προσωπικότητάς του που θεωρούσε πολύτιμα. Όπως είχε παραδεχθεί σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Down Town πριν από δύο χρόνια: «Δεν μου αρέσει να μιλάω για τα πολύ προσωπικά μου, δεν ανοίγομαι σε κανέναν. Ο μόνος άνθρωπος που συμβουλεύομαι είναι ο πατέρας μου, αλλά μόνο στα επαγγελματικά θέματα».

Ο τρόπος ζωής του προκάλεσε σε πολλούς έντονο ενδιαφέρον, καθώς σε αντίθεση με τους υπόλοιπους επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων, η καθημερινότητά του παρέπεμπε περισσότερο σε αθλητή, περιλαμβάνοντας πολλές ώρες στο γυμναστήριο, ή σε καλλιτέχνη λόγω των συχνών και πρωτότυπων αλλαγών στο στιλ του. Φυσική εξέλιξη στην πορεία της ζωής ενός ανθρώπου που πέρασε την εφηβεία του στο Λονδίνο, αλληλεπιδρώντας με διαφορετικούς ανθρώπους, ιδέες, πολιτισμούς.

Όσο για τον χαρακτηρισμό του «δικού μας» Ντέιβιντ Μπέκαμ, που του είχαν προσδώσει, ο ίδιος αν και δεν δίσταζε να παραδεχθεί ότι θαυμάζει τον επιτυχημένο ποδοσφαιριστή, η όποια ομοιότητά τους μόνο στην τύχη μπορεί να αποδοθεί, αφού όπως είχε δηλώσει χαρακτηριστικά στο Down Town: «Ο Beckham έχει έναν στόλο από ανθρώπους που επιμελούνται την εμφάνισή του. Δεν τον μιμούμαι. Ακόμα κι αν δεν υπήρχε αυτός, εγώ πάλι έτσι θα ντυνόμουν».

Πολίτης του κόσμου, με ιδιόκτητες βίλες στο Μπαλί, επιχειρήσεις αλλά και σπίτια στην Κρήτη αλλά και τη Σίφνο, όπου επέλεγε να περνάει σημαντικό τμήμα των διακοπών του, ο Νίκος Γιγουρτάκης συνδύαζε δημιουργικά όλα τα ερεθίσματα, με έναν και μόνο στόχο. Να εξελίσσεται: «Είμαι άνθρωπος που ακολουθώ πάντα το ένστικτό μου. Ξεπερνάω πολύ πιο γρήγορα καταστάσεις και ανθρώπους απ’ ‘όσο νομίζεις. Το μυαλό μου δεν κολλάει στο παρελθόν, είναι ήδη αλλού».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top