Menu
 

Είναι η πρώτη συνέντευξη της 19χρονης Bobbi Kristina μετά το θάνατο της Whitney Houston.
Η νεαρή κόρη της διάσημης σταρ που πέθανε πριν μερικές εβδομάδες δήλωσε στην Oprah Winfrey, ότι το πνεύμα της Whitney Houston είναι πάντα κοντά της και την προσέχει. «Μπορώ να την ακούσω να μου λέει 'είμαι εδώ και σε προσέχω', την έχω πάντα μαζί μου και την αισθάνομαι. Κάθε φορά με ρωτά αν τη χρειάζομαι και πιάνω τον εαυτό μου ασυναίσθητα να της απαντά ότι πάντοτε θα την χρειάζομαι», ανέφερε η Bobbie Kristina. Αποκάλυψε ότι μια μέρα πριν το θάνατό της την πέρασαν μαζί για πολλές ώρες αγκαλιασμένες και μιλούσαν. «Με κρατούσε αγκαλιά και μου χάιδευε τα μαλλιά και απλά κάποια στιγμή με πήρε ο ύπνος.» Στη διάρκεια της εκπομπής η 19χρονη τραγούδησε ενώ προβλήθηκαν και βίντεο από τότε που ήταν πολύ μικρή και είχε μάλιστα ανέβει και στη σκηνή δίπλα στη μητέρα της.
gossip

Δημοσίευση σχολίου

 
Top