Menu
 

jenny botsi tzeni botsi.Η Τζένη Μπότση εξηγεί γιατί θεωρεί ότι έχουν οι γυναίκες μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τον τρόπο με τον οποίο έχουν διαμορφωθεί πλέον οι σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων: «Εμείς φταίμε. Όλο αυτό είναι απόρροια του φεμινισμού, τον οποίο σιχαίνομαι. Έχω πει πολλές φορές ότι θα ήθελα να κάψω τις γυναίκες που έκαιγαν τα σουτιέν τους, μαζί με αυτά. (γελάει) Θέλω ο καθένας να έχει το ρόλο του. Δυστυχώς, οι σημερινές γυναίκες είναι πιο επιθετικές απ’ ότι πρέπει. Εγώ μπορώ να πω ότι είμαι λίγο ανατολίτισσα με τους συντρόφους μου. Μου αρέσει να τους περιποιούμαι, να τους μαγειρεύω, να τους σιδερώνω τα πουκάμισα».
Όσο για το πώς είναι εκείνη στις σχέσεις της και τι λάθη μπορεί να κάνει, η Τζένη Μπότση απαντά με ειλικρίνεια αλλά και με χιούμορ: «Συνήθως τα πάω περίφημα στο πρώτο ραντεβού. Είμαι πολύ μετρημένη. Δεν ενθουσιάζομαι ακόμα κι αν έχω απέναντί μου τον Μπραντ Πιτ! Μετά είναι που χάνω τον έλεγχο και έρχεται το ένα λάθος μετά το άλλο. (…) Παραδίδομαι άνευ όρων. Και δυστυχώς η ζωή μου έχει δείξει ότι είναι λάθος να δίνεσαι τόσο πολύ. Το Σου τα ‘δωσα όλα κι έμεινα στον άσο, θα μπορούσε να έχει γραφτεί για μένα. Είμαι τόσο δεδομένη που βαριέμαι ακόμα κι εγώ η ίδια. Πάντως δε με ενδιαφέρει καθόλου να έχω δίπλα μου τον κούκλο με τους κοιλιακούς. Αυτό που θέλω τώρα είναι έναν άντρα με τον οποίο να μπορώ να συνεννοηθώ και να μοιραζόμαστε τα ίδια όνειρα».



Δημοσίευση σχολίου

 
Top