Menu
 

Η συζήτηση με τη Ελεονώρα Μελέτη γύρω από το σεξ... Με καλεσμένη την Ελεονώρα Μελέτη στην εκπομπή «Μίλα», η Τατιάνα Στεφανίδου και συνεργάτιδές της, μίλησαν, μεταξύ άλλων, για το σεξ.
«Αν πραγματικά σου άρεσε το σεξ με έναν άνδρα θα πεις "δεν έχω κάνει ωραιότερο σεξ" και θα το εννοείς. Αν πεις «χμ, πολύ καλό» εκεί πρέπει να καταλάβεις ότι ψεύδεσαι και σε λίγο καιρό θα έχεις “θέμα”» είπε η Ελεονώρα, προσθέτοντας ωστόσο πως συνήθως δίνει «μια δεύτερη ευκαιρία».
Στη συνέχεια, η 33χρονη παρουσιάστρια ρωτήθηκε για το μεγαλύτερο διάστημα που απείχε από το σεξ. «Πρέπει να ήταν γύρω στους εννιά μήνες» απάντησε, με την Τατιάνα Στεφανίδου να συνεχίζει: «Εγώ έχω περάσει μετά την εφηβεία ένα τεράστιο διάστημα “ανυδρίας”. Γιατί έφυγα στο εξωτερικό και ήμουν μόνη μου, στη Γερμανία, και είχα περάσει μια δραματική περίοδο ετών!».

«Δεν είναι μόνο θέμα συνθηκών, αλλά και ψυχολογίας» πρόσθεσε η Ελεονώρα Μελέτη. «Την περίοδο που μου έτυχε εμένα αυτό, ήμουν σε πολύ άσχημη ψυχολογία. Ήταν ένα σοκ που είχα υποστεί στη ζωή μου, στη μετάβαση στον “Πρωινό Καφέ”. Ήταν τον πρώτο χρόνο του “Καφέ” που, όχι μόνο δεν είχα όρεξη για σεξ, αλλά δεν είχα όρεξη να βγω από το σπίτι μου!».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top