Menu
 

1. Που σε βρίσκουμε αυτόν τον καιρό;
Στη γλυφάδα στο καινούριο all day Riva Bar, Γιαννιτσοπούλου 2, πλατεία εσπερίδων
2. Ποια είναι τα πιο πρόσφατα σου νέα;
Εκτός από το Venti Club Rest στου Ψυρρή, το καινούριο μαγαζί στη Γλυφάδα

3. Τι δεν ξέρουμε για σένα;
Δεν ξέρετε για μένα ότι είμαι Λέων με ωροσκόπο Παρθένο

4. Ποια είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία και ποια η μεγαλύτερη σου αποτυχία;
Επιτυχία η κόρη μου, αποτυχία ο γάμος μου

5. Πως περνάς τις ώρες σου στο διαδίκτυο;
Μιλώντας με παλιούς και νέους φίλους τους οποίος μαζεύω στο μαγαζί μου και περνάμε τέλεια!!

6. Ποια είναι η σχέση σου με τον αθλητισμό και ποιο είναι το αγαπημένο σου άθλημα;
Αγαπώ τον αθλητισμό άλλα δεν είμαι του πολύ… κάνω ποδήλατο και cart


7. Τι ομάδα είσαι και ποιον αθλητή θαυμάζεις;
Θαυμάζω όλους τους αθλητές και είμαι με όποια ομάδα χάνει, για υποστήριξη

8. Πηγαίνεις συχνά στο γήπεδο;
Ποτέ!

9. Που θα ψάξει κάποιος για να σε βρει;
Στο Facebook και στο Riva Bar στη Γλυφάδα.

10. Τι εύχεσαι στους επισκέπτες του xxsports-gr ;
Εύχομαι υγεία, υγεία, υγεία!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Top