Menu
 

Φαίνεται ότι είσαι γυναίκα με τσαμπουκά.
Μικρή είχα τσαμπουκά. Τώρα τον έχω χάσει. Αυτό που βγάζω ως τσαμπουκά, πολλές φορές είναι άμυνα. Δεν ξυπνάω και λέω ότι θα πάω να πολεμήσω. Είμαι πολύ πιο ευαίσθητη απ’ ό,τι δείχνω. Παρ’ όλα αυτά, θεωρώ ότι είμαι δυναμική.
Έχεις «τσαλακωθεί» πολύ στη ζωή σου;
(Αινιγματικά.) Αν δεν έχεις πονέσει, κλάψει, γελάσει, ζήσει έντονα συναισθήματα, τότε δεν ξέρεις τι είναι ο έρωτας και η αγάπη γενικά στη ζωή.
Απολογισμούς στα προσωπικά, στη δουλειά σου κάνεις;
Είναι όπως με πιάσει. Πέρσι έκανα, φέτος είμαι πιο κουλ. Με έχει αλλάξει πολύ αυτό το καλοκαίρι. Φέτος είμαι σε μια πιο ήρεμη στιγμή. Αν και η χώρα μας βρίσκεται σε μια αρκετά απαισιόδοξη κατάσταση, ως αντίδοτο προσπαθώ να ρουφάω τα θετικά απ’ ό,τι υπάρχει.
Τι σου έχει μάθει η ζωή μέχρι τώρα;
Όσο ζούμε μαθαίνουμε. Αλλιώς έχουμε πεθάνει και δεν το έχουμε καταλάβει.
Αγαπημένο σου μότο;
Ό,τι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς.

Περισσότερα στο OK! που κυκλοφορεί.
Έλενα Παπαβασιλείου: Είμαι πολύ πιο ευαίσθητη απ’ ό,τι δείχνω
yupi-gr

Δημοσίευση σχολίου

 
Top