Menu
 

Πρακτορείο μοντέλων που θα σέβεται τις ιδιαιτερότητες και την αυστηρή ηθική των μουσουλμάνων ιδρύθηκε στη Νέα Υόρκη...Το όνομα αυτού, Underwraps (δηλαδή «καλυμμένο»), υποδηλώνει ξεκάθαρα τις προθέσεις του, που είναι ο σεβασμός στον αυστηρό ενδυματολογικό κώδικα που επιβάλλει το Ισλάμ στις γυναίκες.

Ιδρύτρια αυτού του νέου γραφείου είναι η Νάιλα Λίμους, η οποία σε συνέντευξη που παραχώρησε στο site μόδας Fashionista ξεκαθαρίζει ότι στόχος του πρακτορείου είναι να γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στη μόδα όπως την ξέρουμε και τη σεμνότητα.

«Τα μοντέλα μουσουλμάνες προέρχονται από ένα περιβάλλον όπου επικρατούσε το μουσουλμανικά ορθό ντύσιμο, αλλά για να καταφέρουν να σταθούν στον χώρο της μόδας αναγκάζονται να προδίδουν τις αρχές τους» εξηγεί η 27χρονη και συμπληρώνει: «Γι' αυτό ήθελα να ιδρύσω αυτό το πρακτορείο, ώστε να τις βοηθήσω να μη χάνουν την ταυτότητά τους προκειμένου να κρατηθούν στον χώρο».

Η Λίμους, μουσουλμάνα που έχει γεννηθεί στις ΗΠΑ και ντύνεται όπως επιβάλλει η πίστη της, με μακριές φούστες και μακρυμάνικες μπλούζες, μπήκε στον χώρο της μόδας σχεδιάζοντας ρούχα για παιδιά και μετά επεκτάθηκε και στον σχεδιασμό ρούχων για ενηλίκους.

Τα ρούχα της εταιρείας της, Αmirah Creations, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης τον περασμένο Σεπτέμβριο και χαρακτηρίστηκαν από τους ειδικούς του χώρου «κάθε άλλο παρά παραδοσιακή προσέγγιση στη μουσουλμανική μόδα».

Η ιδρύτρια τους πρακτορείου Underwraps ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει παράλογες απαιτήσεις και ξέρει ότι τα μοντέλα της δεν μπορούν να εμφανιστούν στην πασαρέλα με όλα τα σημεία του σώματός τους καλυμμένα.

Δηλώνει, μάλιστα, ότι θα στείλει τα τέσσερα κορίτσια που εκπροσωπεί ήδη σε όλα τα κάστινγκ, συμπληρώνοντας ωστόσο ότι τους έχει εμφυσήσει την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να μπορούν να λένε «όχι» όταν κάτι προσβάλλει την ηθική τους.

Η συγκυρία στην οποία η Λίμους αποφάσισε να ιδρύσει το Underwraps είναι ιδιαίτερα καλή, αφού όλο και περισσότεροι μεγάλοι οίκοι μόδας κάνουν ανοίγματα στον μουσουλμανικό κόσμο, διεκδικώντας μερίδιο αγοράς στα πλούσια Εμιράτα.

Οπότε είναι διατεθειμένοι να σεβαστούν τις αυστηρές ηθικές αξίες και τους ενδυματολογικούς κανόνες του νέου αγοραστικού κοινού τους.
Πηγή:Ημερησία

Δημοσίευση σχολίου

 
Top