Menu
 

viki stamati apergia peinas
Με απεργία πείνας που ξεκίνησε το Σάββατο το πρωί, αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου για την άδικη- όπως η ίδια θεωρεί- προφυλάκισή της. Η Βίκυ Σταμάτη δηλώνει πως θα συνεχίσει την διαμαρτυρία της μέχρις εσχάτων.
Η Βίκυ Σταμάτη απολογούμενη εμφανίστηκε εντελώς αμέτοχη στις δραστηριότητες του Άκη Τσοχατζόπουλου, ισχυριζόμενη μάλιστα πως δεν ιδέα ούτε για την εταιρεία NOBILIS απ’ την οποία αγόρασε το 2010 το νεοκλασικό της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, ούτε και για το κόστος των εργασιών ανακαίνισης. «Δεν είμαι η “εξομολόγος” του συζύγου μου» υποστήριξε στην απολογία της στον ανακριτή, προσπαθώντας ν’ αποδείξει ότι είχε παντελή άγνοια για τις οffshore εταιρείες και τα χρηματικά ποσά που αναφέρονται στο σε βάρος της κατηγορητήριο ακόμη κι αυτά αφορούν το σπίτι στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου που αγοράστηκε στο όνομά της.
«Έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στην εμπειρία του συζύγου μου και στις ικανότητές του, στη γνώση και τη σοφία του και επομένως το τελευταίο που θα με ενδιέφερε ήταν να διερευνήσω και να ελέγξω ήταν πληρωμές, ιδιοκτησίες, πρόσωπα κλπ.» δήλωσε η κ. Σταμάτη και συνέχισε μιλώντας για την TORCASSO: «Δεν την γνώριζα την εταιρεία, την άκουσα για πρώτη φορά από τα μέσα ενημέρωσης που ασχολούνται με την υπόθεση…. Εγώ υπήρξα πάντα καλή σύζυγος ου Άκη Τσοχατζόπουλου και καλή μητέρα. Δεν θα τολμούσα ποτέ να ρωτήσω τον άντρα μου για θέματα επαγγελματικά και πολιτικά και δεν θα μου το επέτρεπε και οι ίδιος. Τριάντα χρόνια υπήρξε βουλευτής και υπουργός και έχαιρε την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη όλων».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top