Menu
 

Αρκετές κυρίες της σόουμπιζ τόλμησαν να φωτογραφηθούν χωρίς ίχνος μακιγιάζ!
Οι Μαρία Κορινθίου, Δέσποινα Καμπούρη, Ευγενία Μανωλίδου, Ελισάβετ Σπανού, Κατερίνα Ζαρίφη, Αμαρυλλίς, Πατρίτσια Μίλικ-Περιστέρη, Κατερίνα Καινούργιου και η Βάσω Κολλιδά. ««Βάφομαι, αλλά ελάχιστα. Ίσα-ίσα να τονίζονται λίγο τα χαρακτηριστικά μου. Προτιμώ το ελαφρύ και φρέσκο μακιγιάζ», δήλωσε στο περιοδικό «People» η Ευγενία Μανωλίδου. Με την Κατερίνα Ζαρίφη να συμπληρώνει:» «Μια μέρα βαριόμουν πολύ να μακιγιαριστώ και παρακάλεσα μέσω του twitter να κάνουμε μια άτυπη μέρα χωρίς μακιγιάζ, για να πάμε κόντρα στη δικτατορία της μάσκαρα. Πιστεύω πως, αν είσαι καλά εσωτερικά, δεν χρειάζεται να βάφεσαι για να νιώθεις όμορφη. Ο σύντροφός μου με προτιμάει άβαφη!». Αλλά και με την διευθύντρια του mothersblog.gr Δέσποινα Καμπούρη να λέει: «Για να βαφτώ θα πρέπει να έχω πολλά κέφια το πρωί ή να έχω συγκεκριμένα επαγγελματικά ραντεβού όπου θέλω να είμαι πιο κομψή. Συνήθως, κατά τη διάρκεια της ημέρας είμαι χωρίς μακιγιάζ. Σε βραδινή έξοδο δεν θα βαφτώ έντονα. Χρησιμοποιώ μια βάση χωρίς γυαλάδες και προτιμώ να βάλω ελάχιστο ρουζ, μάσκαρα και λιπ γκλος.»


Δημοσίευση σχολίου

 
Top