Menu
 


Η Μαρία Μπακοδήμου καλεσμένη της εκπομπής «Η Γερμανού ξανάρχεται» συνηθισμένη από τις φάρσες που κάνει στο «ΦΜ Live» έκανε μια φάρσα.

Η Ναταλία Γερμανού της ανέθεσε να κάνει φάρσα στον σερβιτόρο του κυλικείου του στούντιο. Η Μαρία Μπακοδήμου περίμενε στο καμαρίνι τον καφέ της και μόλις πήγε ο νεαρός άρχισε να τον φλερτάρει. Η παρουσιάστρια με πολύ ωραίο τρόπο άρχισε να τον φλερτάρει ενώ και εκείνος έδειξε γοητευμένος
H παρουσιάστρια μίλησε για την φιλία της με τον Φώτη Σεργουλόπουλο.Ήταν από τους λίγους ανθρώπους που γνώριζαν ότι  θα γίνει πατέρας. Μάλιστα θέλει πολύ να γίνει και νονά του μικρού. «Η αλήθεια είναι ότι θέλω πολύ να βαφτίσω αυτό το μωρό, το οποίο θέλω να το φάω από την ώρα που γεννήθηκε γιατί είναι ίδιο με τον Φώτη και έχει αυτό το χαμόγελο, ίδια φάτσα. Θέλω πάρα πολύ να το βαπτίσω, άλλωστε είναι οικογένειά μου το μωρό, είναι οικογένειά μου ο Φώτης και μπορεί να το κάνω». Όπως είπε στην εκπομπή «Η Γερμανού ξανάρχεται» γνώριζε ότι θα γινόταν πατέρας και είχε χαρεί πολύ. «Ο Φώτης ήθελε πολλά χρόνια να γίνει πατέρας. Καταλάβαινα πάρα πολύ την αγάπη του για τα παιδιά. Όταν έμαθα ότι έρχεται ο Γιώργος χάρηκα πάρα πολύ για τον φίλο μου, προσευχόμουν να είναι ένα παιδί γερό».
Μίλησε και για την προσωπική της ζωή και  εξομολογήθηκε ότι είναι ευτυχισμένη .Δεν επιθυμεί να μιλάει για αυτά τα θέματα ,αλλά αποκάλυψε ότι είναι πολύ καλά αυτή τη περίοδο. «Το να το συζητήσω και να το μοιραστώ με όλο τον κόσμο μου φαίνεται ότι μου το αποδυναμώνει. Δεν θέλω να μιλήσω για το πώς αισθάνομαι, για το πώς συμπεριφέρομαι, για το πώς περνάμε, τι κάνουμε, αν είμαι ερωτευμένη. Ντρέπομαι! Είμαι καλά! Είχα να νιώσω χρόνια ότι ανήκω κάπου».
Έχει κάνει δύο γάμους και δύο διαζύγια!
Δέχεται την απιστία και έχει απιστήσει και η ίδια. Τον δεύτερο σύζυγό της και πατέρα των παιδιών της όταν τον γνώρισε τον αντιπαθούσε και μετά από επίμονο φλερτ την κέρδισε. Η Μαρία Μπακοδήμου εξομολογήθηκε ότι θεωρεί ότι η απιστία μπορεί να συμβεί σε όλους.«Δεν θεωρώ ότι η απιστία είναι ο λόγος να τελειώσει μια σχέση». Έχοντας δύο παιδιά αποφάσισε να χωρίσει με τον σύζυγό της γιατί θέλει να νιώθει όμορφα και να μην καταπιέζεται εφόσον η σχέση είχε τελειώσει όπως εξήγησε.
Την περίμενε και μια ιδιαίτερη έκπληξη...Είχε μεγάλη αδυναμία στον πατέρα της και της στοίχησε όταν τον έχασε.
«Ο μπαμπάς μου ήταν ο μεγαλύτερος θαυμαστής μου»,..... Η Ναταλία της έδειξε  ένα βίντεο όπου μιλούσε η μητέρα της δείχνοντας και φωτογραφίες ταυτόχρονα από τη παιδική της ηλικία.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top