Menu
 

O πολυτάλαντος χολιγουντιανός ηθοποιός Brad Pitt, έδωσε συνέντευξη στο αμερικανικό περιοδικό Parade και μίλησε για το γάμο του με τη Jennifer Aniston και τη σχέση του με την Angelina Jolie. «Η ζωή μου δεν είχε κανένα ενδιαφέρον, στο γάμο μου προσποιούμουν τον ευτυχισμένο ενώ στην πραγματικότητα δεν ήμουν» είπε περιγράφοντας τη ζωή του με την Aniston.Εκτός από το συμβατικό γάμο που δεν τον γέμιζε συναισθηματικά όλη του η ζωή και η ψυχολογία εκείνη την περίοδο ήταν θλιβερή όπως είπε στην ίδια συνέντευξη: « Πέρασα όλη τη δεκαετία του 90 προσπαθώντας να συμμαζέψω την κακοφωνία της δημοσιότητας. Άρχισε να με κουράζει ο ίδιος μου ο εαυτός με το να κάθομαι μόνιμα σε έναν καναπέ, κρατώντας ένα τσιγαριλίκι και να κρύβομαι από όλους. Είχε αρχίσει να γίνεται λυπηρό».
Στον αντίποδα για άλλη μια φορά ο Pitt εξέφρασε την αγάπη του για την Jolie και το πόσο ευτυχισμένος είναι μαζί της. « Θεωρώ ότι ένα από τα εξυπνότερα πράγματα που έχω κάνει είναι το ότι επέλεξα την Angelina για μητέρα των παιδιών μου, είναι υπόδειγμα μητέρας».
Ο 47χρονος Pitt που αυτό τον καιρό προωθεί τη νέα του ταινία Moneyball, πρόσθεσε ότι έχει αφοσιωθεί στα παιδιά του και ότι η πατρότητα τον άλλαξε και τον έκανε να σκέφτεται διαφορετικά. Η Aniston μάλλον θα πονέσει πολύ πάντως με το δημοσίευμα καθώς αυτή την περίοδο είναι ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά αφού η 75χρονη μητέρα της υπέστη πρόσφατα,σοβαρό εγκεφαλικό.

















newsbeast

Δημοσίευση σχολίου

 
Top