Menu
 

Πάρα πολύ καλή χρονιά για τα επαγγελματικά της ήταν το 2011 για την Μαρία Ηλιάκη.«Η εκπομπή είναι για μένα τρομερή ψυχοθεραπεία. Υπάρχουν φορές που λίγο πριν από τους τίτλους αρχής θέλω να βάλω τα κλάματα και να πω «αι στο καλό θέλω να πάω σπίτι μου.» Αλλά με το που ξεκινάει η εκπομπή περνάω όμορφα. Όταν φτάνει έξι το απόγευμα αισθάνομαι λες και κάποιος μου έχει ρουφήξει όλη την αρνητική ενέργεια και είμαι πολύ cool. Και με τον Νίκο έχουμε μια τέτοια σχέση, περίεργη...» τόνισε στο Down Town η Μαρία Ηλιάκη.Και συνέχισε αναφερόμενη στο ποιος θα κάνει πρώτος πίσω σε μια διαφωνία, εκείνη ή ο Νίκος; «Συνήθως εγώ. Για την ακρίβεια μόνο εγώ κάνω πίσω. Αλλά δεν έχουμε δει ποτέ τους εαυτούς μας ως δίδυμο. Ποτέ. Όμως έχουμε συνειδητοποιήσει ότι κάνουμε μια επιτυχία μαζί. Σαφώς είναι και τα άλλα δυο παιδιά, αλλά η εκπομπή στηρίζεται κυρίως στον Νίκο και εμένα.»
newsbeast

Δημοσίευση σχολίου

 
Top